czwartek, 6 listopada 2014

Angelika Sawicka - kandydatka do Rady Osiedla Andrzejów

Kilka miesięcy temu zdecydowałam, że w tym roku wystartuję w wyborach ubiegając się o stanowisko radnej osiedla. Startuję dlatego, ponieważ chcę zmienić otaczającą mnie rzeczywistość na lepsze. Chcę, by w Andrzejowie żyło się lepiej, w końcu jest to środowisko bezpośrednio mnie dotyczące, ponieważ tu mieszkam. Wiem, że mam wielu przeciwników, którzy mają zastrzeżenia dotyczące mojej kandydatury, głównie dotyczące wieku (ale to właśnie młodzi ludzie są w stanie coś zmienić, są kreatywni i pracowici, są przyszłością), ale wiem też jak wielu mam zwolenników. Mam ludzi, którzy mnie wspierają i podnoszą na duchu i to jest najważniejsze. Są też tacy, którzy powiedzą "no tak, ale co ona do tej pory zrobiła dla naszego osiedla?", otóż moi drodzy, ciężko bym wiele zrobiła nie będąc radną, dopiero gdy mnie wybierzecie będziecie mogli sprawdzić co zrobię i co dla Was wywalczę. Swoje znajomości chcę wykorzystać na rzecz pracy dla Osiedla Łódź-Andrzejów. Jedno jest pewne, głos oddany na mnie nie będzie głosem straconym!
Przygodę z polityką zaczęłam w 2011 roku, pomagając i wspierając w kampanii wyborczej obecnego posła i rzecznika prasowego SLD Dariusza Jońskiego. Od tamtej pory do dziś jestem bardzo zaangażowaną działaczką Sojuszu Lewicy Demokratycznej i członkinią Federacji Młodych Socjaldemokratów. Przez te lata wiele się nauczyłam i zdobyłam spore doświadczenie w pomocy ludziom i w zajmowaniu się wieloma sprawami. Obecnie moje życie, jako życie osoby (chcąc nie chcąc) publicznej, wygląda zupełnie inaczej niż wyglądało ono, jak stawiałam pierwsze kroki w polityce. Przekonałam się na własnej skórze, jak bardzo trzeba uważać, będąc na celowniku dziennikarzy. Telewizja, radio i prasa nie oszczędzają nikogo i tam prawdy nie znajdziemy. Sama nie raz czytając artykuły, dowiedziałam się wielu rzeczy o sobie...
Jestem rodowitą łodzianką i całe życie spędziłam w Andrzejowie. Mam 19 lat. Obserwując to, co dzieje się wokół mnie, odnoszę wrażenie, że nasze osiedle niestety nie istnieje na mapie władz Miasta Łodzi. Prezydent miasta inwestuje głównie w centrum, zapominając o terenach obrzeżnych, które przecież też są częścią Łodzi. Jako radna, chciałabym to zmienić. Osiedle Łódź Andrzejów ma potencjał, który należy wykorzystać. Zdaje sobie sprawę z tego, że jest jeszcze wiele do zrobienia. Ale do tego potrzeba nam chęci i odważnych decyzji. Jestem  młodą osobą, ale bardzo zaangażowaną w sprawy polityczne i społeczne. Od 4 lat jestem działaczką łódzkich stowarzyszeń. Wybierając stale te same osoby, nie możemy oczekiwać zmian na lepsze, dlatego16 listopada proszę o Państwa głos!
Mam gorącą prośbę do wszystkich, idźcie na wybory! Głosujcie mądrze - najlepiej na listy SLD - Lewica Razem - ale najważniejsze jest to byście wogóle zagłosowali, uważam że Ci, którzy nie chodzą na wybory, nie mają prawa narzekać. Każdy głos jest ważny. Pamiętajcie, to Wy wybieracie ludzi, którzy będą Was reprezentowali.
Do zobaczenia 16 listopada przy urnach wyborczych!

Angelika Sawicka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga